بارگذاری

متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم

متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم

متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم با هدف ابراز قدردانی و سپاس از عزیزانی که در این لحظات دشوار و دردناک همراه ما بودند، تهیه شده است. حضور پرمحبت شما در کنار ما نه تنها تسلی‌بخش قلب‌های داغدار ما بوده، بلکه نشان‌دهنده‌ی همدلی و حمایت بی‌پایان شما در این دوران سخت است. با نهایت احترام و قدردانی از تمامی عزیزانی که با حضور گرم خود، ما را تنها نگذاشتند، از خداوند منان برای شما سلامتی و سعادت آرزو می‌کنیم.

نمونه متن دعوت به مراسم ختم

در زیر نمونه هایی از متن دعوت به مراسم ختم وترحیم در بهشت زهرا و یا مسجد آورده شده است تا مهمانان و کسانی که تمایل دارند، در مراسم شرکت کنند:

1.“با نهایت تاسف و تاثر در گذشت پدر عزیزمان را به سوگ نشسته ایم. به همین مناسبت از شما عزیزان در خواست می‌کنیم در مجلس ختمی که به همین مناسبت تدارک دیده شده حضور به هم رسانده و با حضور پر مهرتان مرحمی باشید بر قلب مجروح ما”

2.

انالله وانا الیه راجعون

فاتحه ای چو آمدی بر سر خسته ای بخوان          لب بگشا که می دهد لعل لبت به مرده جان

آن که به پرسش آمد و  فاتحه خوانده می رود     گو نفسی که روح را می کنم از پی اش روان

پیشاپیش از تمامی عزیزانی که در مراسم بزرگداشت مرحوم و مغفور ……. حضور پیدا می کنند، کمال تشکر را به عمل آورده و سلامتی را برای شما آرزومندیم. بدینوسیله به اطلاع می رسانیم به منظور حفظ یاد و خاطرات آن مرحوم، مراسمی در تاریخ ……………………. از ساعت ……………….. در آدرس برگزار خواهد شد. حضور شما می تواند یاد و خاطره آن عزیز را در اذهان ما شاد کند.

3.

با نهایت تأسف و تأثر به اطلاع می‌رسانیم که [نام مرحوم/مرحومه] به دیدار حق شتافت. بدین وسیله از شما عزیزان دعوت می‌شود تا در مراسم ختم آن عزیز سفرکرده که در روز [روز هفته] مورخ [تاریخ] از ساعت [ساعت شروع] الی [ساعت پایان] در [محل برگزاری مراسم] برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانید و ما را در این غم بزرگ همراهی نمایید.

حضور شما مایه تسلی خاطر ما خواهد بود.

با احترام،
خانواده [نام خانوادگی مرحوم/مرحومه]

4.

هوالباقی

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار               کس را وقوف نیست که انجام کار  چیست

پیوند عمر، بسته به مویی ست هوش دار                  غمخوار خویش باش غم روزگار چیست

با نهایت تاسف درگذشت ناگهانی مروحومه مغفوره بانو ……. را به اطلاع تمامی عزیزات می رسانیم

به منظور شادی روح آن مرحوم مراسمی در روز …. در مسجد … برگزار خواهد شد. با حضور گرم خود باعث شادی روح آن مرحوم خواهید شد.

زمانی که در جستجوی متنی برای دعوت به مراسم ختم هستید، بهتر است که با راهنمای صفر تا صد برگزاری مراسم ختم به بهترین شکل نیز آشنا باشید.

بیشتر بخوانید  طراحی‌ های مدرن و زیبا در ساخت سنگ قبر

متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم پدر

از دست دادن پدر بی‌شک یکی از سنگین‌ترین لحظات زندگی هر فردی است، لحظه‌ای که رد پای عمیقی بر قلب و روح می‌گذارد و آینده‌ای متفاوت را رقم می‌زند. برای اینکه این احساس عمیق و دردناک را به مخاطبان خود منتقل کنید، باید از واژه‌ها و عباراتی بهره ببرید که توانایی بازتاب دادن بزرگی این فقدان را داشته باشند. اما در کنار این بیان، چیزی که اهمیت بسیاری دارد، قدردانی از تمامی عزیزانی است که با حضور در مراسم یادبود پدر، تلاش کردند تا باری از دوش غم‌های ما بردارند و دل‌هایمان را تسلی بخشند. به همین منظور، متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم مناسب و درخور تهیه کرده‌ایم تا به شما کمک کند از این همراهان ارزشمند در مراسم ختم پدر، به نحو احسن تشکر کنید:

1.

از طرف خانواده‌ [نام خانوادگی]، با قلبی پر از اندوه و دلی آکنده از سپاس، از تمامی عزیزانی که در این روزهای سخت، با حضور گرم و حمایت‌های بی‌دریغ خود، ما را در غم از دست دادن پدر عزیزمان [نام پدر] تنها نگذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم. حضور شما در کنار ما، تسلی‌بخش دل‌های داغدارمان بود و یادآور این حقیقت که در این دنیا، محبت و همدلی همچنان زنده است.

از خداوند متعال برای شما و خانواده‌هایتان سلامتی و آرامش آرزو داریم و امیدواریم هیچ‌گاه داغ عزیزانتان را نبینید. با حضور ارزشمندتان در مراسم بزرگداشت پدر عزیزمان، نشان دادید که او نه تنها در دل‌های ما، بلکه در دل‌های شما نیز جاودانه است. سپاسگزاریم که در این لحظات سخت، ما را تنها نگذاشتید.

2.

“در غم فقدان پدر عزیزمان به سوگ نشسته ایم. پدری مهربان و دلسوز. پدری فداکار و همسری نمونه. پدری که تمام عمر خود را صرف خوشبختی و سعادت همسر و فرزندان خود کرد. پدری که حتی در سخت‌ترین شرایط هم لحظه‌ای از همسر و فرزندان خود غافل نشد.

پدری که با دستانی خالی بنای یک زندگی محکم را پایه‌گذاری کرد و هرگز خم به ابرو نیاورد و در نهایت بهشتی را برای همسر و فرزندان خود بر جای گذاشت. در غم فقدان چنین پدر نازنینی به سوگ نشسته‌ایم و گرامی میداریم یاد و نام چنین پدر مهربان و فداکاری را که نمونه‌ی انسانیت و فداکاری و ایثار بود.”

برای برگزاری یک مراسم ترحیم با شکوه و احترام، انتخاب گل‌های مناسب می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. اگر به دنبال راهنمایی برای خرید بهترین گل‌ها برای این مراسم هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی راهنمای خرید بهترین گل در مراسم ترحیم را مطالعه کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا با انتخاب گل‌هایی مناسب و متناسب با مراسم، فضایی دلپذیر و یادآور خاطرات عزیزان فراهم کنید.

متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم

متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم مادر

در مراسم ترحیم، تشکر و خوش آمدگویی به مهمانان از اهمیت زیادی برخوردار است. این متن باید به طور محترمانه و با توجه به احساسات خانواده و مهمانان نوشته شود. در زیر نمونه‌ای از متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم مادر را آورده‌ایم:

بیشتر بخوانید  اسپری نانو برای سنگ قبر

1.

با سلام و احترام

در این لحظه‌های سخت که با فقدان مادر عزیزمان روبرو هستیم، از حضور گرم و محبت‌آمیز شما در این مراسم ترحیم بسیار سپاسگزاریم. حضور شما در کنار ما به ما قوت قلب و آرامش می‌بخشد و نشان از دوستی و محبت شماست که برای ما بسیار ارزشمند است.

خداوند متعال روح مرحومه مادرمان را قرین رحمت و مغفرت فرماید و به ما صبر و آرامش عطا کند. امیدواریم که این مراسم بتواند اندکی از درد و غم ما را تسکین دهد و یاد و خاطره ایشان همیشه در دل‌های ما زنده بماند.

از شما عزیزان که با حضور و همدردی خود در این مراسم ما را همراهی کرده‌اید، صمیمانه قدردانی می‌کنیم. خداوند شما را جزای خیر دهد و در این لحظات سخت، صبر و شکیبایی نصیب‌تان فرماید.

با احترام و تشکر

[نام خانواده]

2.در اندوهی عظیم فرو رفته ایم. اندوهی که با هیچ مرحمی آرام نمی‌گیرد. اندوهی که همچون خنجری بران بر قلب و روح ما فرو رفته است. در غم فقدان مادر عزیزمان به سوگ نشسته ایم. مادری که شمعی بود که میسوخت و محفل ما را نور و گرما می‌بخشید. مادری که برای همسر خود عشق را هدیه کرد و فرزندان خود را عاشقانه دوست می‌داشت.

مادری دلسوز و فداکار. فرشته‌ای که کانون خانواده را همواره گرم نگاه میداشت. مادر جان چگونه رفتنت را باور کنیم که هر لحظه حضور داری و مانند همیشه با آن نگاه مهربان و گیرای خود همسر و فرزندانت را نظاره میکنی. مادر جان خانه بی‌حضور تو گرمایی ندارد و در و دیوار خانه هم حضور تو را طلب می‌کند. مادر جان چگونه توانستی ما را ترک کنی و فرزندانت را تا ابد در غم نبودت سوگوار کنی. تا ابد به یادت خواهیم بود و فراموشت نخواهیم کرد.

برای برگزاری مراسم ختمی که هم از نظر پذیرایی و هم از نظر ظاهری به بهترین شکل ممکن باشد، پک پذیرایی ختم ما انتخابی ایده‌آل است. این پک‌ها با دقت و توجه به جزئیات آماده شده‌اند و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و با کیفیت هستند که می‌توانند نیازهای مختلف مهمانان شما را برطرف کنند. با استفاده از این پک‌ها، نه تنها از پذیرایی مناسب و شایسته‌تری برخوردار خواهید شد، بلکه آرامش خاطر شما از نظر تامین مواد غذایی نیز حفظ خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر، به صفحه پک پذیرایی ختم مراجعه کنید و بهترین انتخاب را برای مراسم خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید  چهار کار برای نجات میت از وحشت قبر

متن قدردانی از حضور میهمانان

در این بخش چند نمونه از متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم در انتها از حضور همکاران و دوستان آورده ایم:

قدردانی از حضور و همراهی شما: در این لحظات سخت و غم‌انگیز، حضور و همراهی شما همچون نوری در تاریکی دل‌های ما بود. قدردانیم که با حضور گرم خود، به ما دلگرمی و امید بخشیدید و در این مسیر دشوار همراه ما بودید. هر قدمی که در کنار ما برداشتید، نشانه‌ای از محبت و همدلی شماست که هرگز فراموش نخواهد شد. با قلبی سرشار از سپاسگزاری، از شما که در این روزها در کنار ما ایستادید، تشکر می‌کنیم و برایتان آرامش و شادی آرزو داریم.

پیام تشکر از همراهان و دوستان عزیز: در این لحظات پر از اندوه و فقدان، هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین حضور و محبت شما عزیزان شود. از صمیم قلب از همه دوستان و همراهانی که با همدلی و محبت خود، ما را در این مسیر دشوار یاری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم. همراهی شما نه تنها برای ما تسلی‌بخش بود، بلکه نشان‌دهنده‌ی عمق دوستی و مهربانی شماست. دعا می‌کنیم که هرگز غم و اندوه به خانه‌هایتان راه نیابد و همواره در کنار عزیزانتان سلامت و خوشبخت باشید. سپاسگزاریم که با حضور خود، ما را تنها نگذاشتید.

تقدیر از همراهان وفادار در لحظات سخت: در این روزهای سخت و پر از غم، وفاداری شما همراهان عزیز همچون تکیه‌گاهی محکم برای ما بوده است. شما با حضور بی‌دریغ و حمایت‌های بی‌پایانتان، سنگینی این بار غم را از دوش ما کاستید و با دل‌های بزرگتان، نشان دادید که دوستی و محبت تا چه حد می‌تواند آرام‌بخش باشد. تقدیر و تشکر ما از شما که در این لحظات دشوار و تاریک، کنارمان ماندید و ما را در این مسیر ناهموار تنها نگذاشتید، بی‌پایان است. دعای خیر ما همیشه بدرقه راهتان باشد و آرامش و شادی نصیبتان گردد.

در آخر؛ متن تشکر و خوش آمد گویی مراسم ترحیم

متن تشکر و خوش آمدگویی مراسم ترحیم، به‌عنوان یکی از عناصر کلیدی در برگزاری این مراسم، نقش بسزایی در ایجاد فضایی آرام و احترام‌آمیز دارد. این متن، علاوه بر ابراز سپاسگزاری از مهمانان، به آنها نشان می‌دهد که حضور و همدردی‌شان چقدر برای خانواده داغدار ارزشمند است. با نگارش متنی مناسب و صمیمی، می‌توان احساسات واقعی را منتقل کرد و ارتباط نزدیکی با مهمانان برقرار کرد. در نهایت، یک متن خوب و دقیق نه تنها به مراسم احترام می‌افزاید، بلکه به خانواده داغدار قوت قلب و آرامش خاطر می‌دهد.

و در آخر، برای ایجاد فضایی آرام و دلپذیر در مراسم‌های یادبود، تزیین قبر با خوراکی‌های متنوع و زیبا می‌تواند تاثیر ویژه‌ای داشته باشد. برای مشاهده جزئیات و الهام گرفتن از بهترین ایده‌ها، به تزیین قبر با خوراکی مراجعه کنید.

پیام بگذارید

اکنون تماس بگیرید